Friday, October 2, 2009

♥ sEmuSim d hARi rAYa 2009 ♥

haha(motif tetiba terus gelak???)..itu menandakan yg otak aku tengah mereng kot skrg ni...hahaha...hurm...so,dah masuk 2nd week dah kite beraya kan...mesti korang² syok p menebalkan makan free kat 'open de house' kan...ahaks!!!

well..raya thn ni i celebrate with my boy ok...ahakz!!ceronok...tak terkata...aku harap pun dia ceronok la beraya ngan family aku...amik kau,tak ckup tido boy aku..rehat pun mcm tak rehat jea...tp takpela,rayakan sethn sekali huby...hehehe...well,as usual,raya pertama my family just lepak² kat umah jer...tngu org dtg serbu umah kami,tp aku dlm jam 4 ptg aku kuar ngan boy aku,konon nak p beraya umah kwn² lama...alih² kol,ada yg tak angkat..takde kat umah....selamat la c aisyah anak pak nasir menyelamat keadaan...so aku pun p la beraya ngan boy aku kat umah dia..hajat hati nak jumpa husband dia,tp husband dia dah kl pulak,nak keje(apa motifkan kerja tyme raya??)punya la ramai kwn² aku...cuma umah aisyah je aku sempat p,yeala yg lain tu takde..so,jgn korang marah aku yea kwn² sbb tak dtg raya umah korang...hehehe...

the next day..igt nak pegi umah terbuka umma hani,tp bila kol² tang angkat,aku ni maleh sikit nak p beraya rumah org main serbu gitu jew..bt nyer org tu takde umah ke apa ke..tak ke haru...so aku ngan boy aku decide la nak p meronggeng kat jaya jusco seremban..motifkan raya² nak p shoping complex??hahaha...ade kami kasih...dlm duk jln²,mkn mc'd kat JJ tu,anak pak cik ruseli fadzil kol...nak dtg raya...wahahaha...mula aku kelam kabutkan diri...so lepas je mkn kat JJ,aku pun balik la umah...smpai je rumah siapkan apa yg patut..then,waiting for erien and the geng..masa erien kol tu dia kata dia nak dtg ngan arif je..last² dah smpai ada lg 4 org pengikut dia...c pak teng ngan lg mamat 3 org(sorry beb,tyme la pulak aku nak lupa nama ko...hehehe)..so kiteorg pun borak² la mcm tak hingat dunia..al maklum la dah lama jgk tak jmpa...tp aku byk ckp ngan erien...yg jejaka² sekalian...sibuk mkn lontong dan bt lawak yg tak berapa nak lawak...hahaha..boy aku masa ni...dia ada je nengok aku ngan kwn aku talk²..mgkin dia tak biasa ngan member aku,so he just watch jea la...ahakz...

ni part gmbr² tyme raya yer..sikit je la...sbb tyme ni takde mood nak bergmbr...ahakz!!


ADIOS!!!!

No comments:

Post a Comment