Friday, October 23, 2009

♥ mY cOnVocaTioN 'cum' DaTinG wiTh aLL mY fRen and mY LoVe oNe ♥


yahooooooo!!!finally setelah berhempas pulak selama 3 tahun perah otak mempelajari segala ilmu yg di berikan...AKU DAH GRAD oiii!!!happy giler aku rasa...lepas ni tak pyh lg nak hadap segala mid-term dan segala exam..yeah!!tp kan...aku syg betul tyme² blaja dlu..happy je..walaupun ada satu sem tu bt otak aku ni bernanah..and aku almost giler!!!huhuu...lupakan la...yang peting aku dah happy skrg...yeah!!

well,aku konvo 12/10/09..sesi ptg...well sharp pukul 11:30 aku,my boy,my mama and my bro gerak kuar dr hotel p ums tercinta..tyme tu...wahahaha...aku rasa terlalu happy sgt²..walaupun nervous..tetap yg tersyg happy kan aku...hehehe...smpai² jew...aku dah nampak mek kema...rindu giler ngan minah tu..jmpa je terus peluk sakan..smpai nak melompat mcm beruk pun ada..hahaha..pastu,kiteorg p bhgn atas dewan nak pakai jubah..al maklum la,aku kan fail bab pakai jubah tu..so si kema la yg tlg pakaikan aku jubah tu smpai siap smbil di perhatikan oleh ehem²..ahakz!!

after that,semua bdk spkal kumpul kat blkg depan sblm masuk dewan...tyme tu la jmpa semua org..apa lg kan klu semua dah jumpa..sesi meng'glam'kan diri di hadapan kamera bermula..yeah!
masuk dewan dlm pukul 1++ gitu...kuar pulak dekat jam 5++...kematu dowh buntut duk dlm dewan tu lama²...kuar dewan sesi meng'glam'kan diri lg...hahaha...acik suka part tu...tp aku hampa...sbb tak dpt nak snap pic with my ex-rumate cum my best fren ever...mak cik ni ilang tah ke mana..tahu² dah balik...huhuhu...slmt fren yg lain ada menyelamatkan keadaan...wahahaha...
sila jamu pic² masa aku konvo aritu yea...enjoy!!!


~~sblm hantar jubah..bergmbr dlu~~

~~wahaha..kantoi..i pakai selipar jipun jew~~

~~proud to be UMS student~~

~~with lee hui lin~~

~~best course mate ever..me..kema..abu~~

~~dorang semua ni bdk HE23...aku jea sesat bdk HE22~~

~~me..aton..andi and andi wife..umu~~

~~fren forever..kema and shena..missing in action~~

~~me and tinie~~

~~normah in da house~~



~~with loving couple ever..aton n kaze~~


~~we are twins kan aton~~


~~with abu..me and abu heart tis pic so much~~

~~terpancar kepuasan di wajah ku..wahahaha~~

~~my boy..me..my mom~~

that all from me..ADIOS!!

No comments:

Post a Comment