Tuesday, September 1, 2009

♥ bErKuRuN LaMa ♥


berkurun lama..ku tak update..oh blog ku yg indah(ikut rentak lagu exist tu ye nyanyi)wakakaka
lama gile aku tak up date blog aku kan..sbnrnya aku malas nak mem'blogging' semenjak dua menjak ni..tak taw la knp..tak amik semangat kot..tp klu update FB,ari² aku bt..hikhikhik..~~

erm...apa ye nak ckp...so last entry tak salah aku pasal hal aku kat labuan kan??kalau salah anggap betul je la..ngeh3x...hurm...lepas je balik dr labuan...aku igt nak cari keje..tp tak cari² lg...m00d malas melanda diriku yg mmg sedia ada malas ni...hehehhe...after aku balik dr labuan..aku pun balik la kg,temankan my mom yg duduk sorang kat kg tu...lgpun dh bulan puasa skrg ni,aku rasa baik aku duk kg temankan mak aku,lepas raya baru cari keje,kumpul duit,tlg mak,pastu kawen...yahoooo...ngeh3x~~

so..skrg ni kite ada dlm bln puasa..kepada rakan² ku sekalian,jan malas² puasa..kena puasa klu takde hal..bkn puasa mkn je,semua kena puasa...hahaha..anda pahamkan maksud saya..kahkahkah..keje aku bln puasa ni,tido..tido dan tido...alangkah indahnya dunia klu keje tido je tiap² hari..hehehe..pastu tiap² bln ada duit jatuh dr langit..wahhh..ade ke kehidupan begitu rupa..teda ah!!dlm mimpi jak aku rasa ada..tu pun kalau nasib baik dpt mimpi mcm tu,kalau dpt mimpi kena mkn ngan hantu????apa cer kan...hahahaha...mengarut seribu bahasa dah aku ni..~~

lg 2 minggu lebih maw raya sudah...tu yg aku tngu² tu...sbb raya ni,aku raya with my ♥ one..hehehe...mcm mana ekk rasa raya sama² nti..mesti bestkan..hehehe..tuk raya kali ni,aku rasa,aku la yg paling habat sekali,dgn baju raya takde,kasut raya,tudung raya..semua brg raya takde lg ni...huhuhu..skrg ni tgh meng'edit' ayat² cinta tuk abg² aku atau sponsor² aku..nak minta duit ngan dorang...beli brg raya..klu tak,pakai baju lama la aku raya tis year...huhhu...sadis tul..tp tak kisah la,janji ade org tersyg...ngeh3x~~

so..tu jea la kot aku rasa tuk entry kali ni..sbb aku dah ketandusan dan kehilangan ayat² power dah ni...al maklum la kan..bln puasa ni,otak jdk mereng sikit kalau nak bt ayat ni..slmt tak study lg,klu study lg...hahahaha...aku je yg tahu mcm mana klu berpuasa tyme studi...whatever pun,i miss my study while i'm in U..really² miss dat moment..and the person also...wakakaka...
so..see u in the next entry la,insyallah,klu ada benda yg menarik dan bombastic aku akan up date blog aku ni...biasala kan dah pakai broadband(show off lg pakai broadband) ni,harus la rajin² meng'update' blog kan..jgn asyik main FB je...hehehehe...~~

last but not least..SELAMAT BERPUASA..SELAMAT BERSAHUR...SELAMAT BERBUKA..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..maafkan zahir dan keluarga,sebab dorang sekeluarga tak pernah bt salah ngan kita...wakakakakaka..LoL!!!

ADIOS!!!

No comments:

Post a Comment