Sunday, August 9, 2009

♥ bUanG bOrInG ♥

ptg ni aku boring sgt²..patutnya p perjumpaan gisip sedunia ngan tini sama c aton,last minute tak jd,tini takde keta coz akak dia pakai,so aku online buang boring,tgk blog c umma,ade tagged baru,tanpa segan silu,aku pun bt la jgk...*wink*

1 - Nama timangan anda?
~~family panggil aku ADIK...anak sedara panggil aku MAKSU..kawan² panggil aku AIN~~


2 - Anda seorang yg.....?
~~sukar di ramal,cepat marah tp cepat cool balik,BF aku ckp,aku ni baik hati sgt..giler² sewel..hurmm,apa lg ekk..aku pun tak tahu..org yg kenal tahu la kot aku ni jenis mcm mana~~

3 - Insan yang teristimewa?
~~my family..my huby..my pren~~

4 - Lagu kesukaan?
~~terlampau dan tersgt byk lagu kesukaan aku~~


5 - Makanan kesukaan?
~~minat mkn MC'D tahap gaban+ultraman~~


6 - Sikap yang membuat anda stress?
~~suka tipu,lambat,mengelat~~

7 - Warna kegemaran?
~~merah..purple..putih..hitam~~


8 - Benda yang mesti ada dlm beg?
~~duit..kad bank~~

9 - Kali terakhir anda menanges?
~~hurm...last 3 week tak salah aku...sebab??adelah,no need to tell korang knp~~

No comments:

Post a Comment